Naeev Babyfoon met camera

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Naeev Babyfoon met camera op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

kikkegek 27-06-2011
Geschreven voor: Naeev Babyfoon met camera

we hebben de babyfoon goed ontvangen en nu een aantal dagen kunnen testen. Ik moet helaas zeggen dat een aantal zaken mij tegenvallen:

1. bereik. Dit zou 250m moeten zijn. Echter wanneer ik ons huis verlaat hebben we bij de buren al geen bereik meer. Met onze huidige Alecto babyfoon hebben we dat probleem niet en kunnen we voor de deur zelfs de honden uitlaten zonder verlies van signaal.

2. ondanks dat ik ingesteld heb dat de babyfoon na 1 minuut inactiviteit uit zou moeten gaan, gaat hij altijd al naar ongeveer 12 seconden uit.

3. ongeacht of ik nu de hoogste of laagste gevoeligheid instel, de babyfoon blijft continu weer inschakelen. Ook als onze dochter slaapt en ik zeker weet dat het gewoon stil is in haar kamer.

4. er zit een vervelende morse-code achtig pieptoontje in het geluid als de babyfoon aanstaat...ik heb de camera in verschillende kamers gezet, maar het geluidje blijft. ook geprobeerd zonder adapter in stopcontact. geen verschil.

5. als mijn vrouw zit voor te lezen aan onze dochter, gaat de babyfoon gewoon uit en schakelt dan (afhankelijk van de ingestelde gevoeligheid) direct of na een paar seconden weer in.

RicoG 12-04-2011
Geschreven voor: Naeev Babyfoon met camera

Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf van deze babyfoon. Hij ziet er solide uit en de kleur is een stuk stijlvoller dan de meeste babyfoons. Dat gaf bij ons in eerste instantie de doorslag.

De babyfoon is erg makkelijk in het gebruik. Wij hebben deze aangeschaft, omdat het ook mogelijk is om er een tweede camera op aan te sluiten, hierdoor kunnen we onze twee kleintjes tegelijkertijd in de gaten houden. Erg makkelijk.

Dennis_21 07-04-2011
Geschreven voor: Naeev Babyfoon met camera

Naeev: nou wij hebben er ook een gekocht, vooral omdat ik hem wat mooier vind dat de Luvion en omdat vrienden me deze aanraden.
Toen ik hem ontving gaf hij inderdaad een ruis, ik heb gebeld en ik binnen twee weken kon ik hem ruilen tegen de nieuwe serie en deze is helemaal super.
Als je niet tevreden bent moet je ze dat zeker laten weten, wij vonden de service super.
Overigens ik kan hem wel makkelijk in het bedje laten kijken, juist door dat knik armpje ben je heel erg flexibel, maar je moet wel even de mogelijkheden (willenJ) onderzoeken.
De beeld kwaliteit is gewoon goed hij doet gewoon wat hij moet doen wij zijn echt prima tevreden.

JorienB. 06-04-2011
Geschreven voor: Naeev Babyfoon met camera

Ik raad deze babyfoon iedereen aan! Wij hebben hem nu een maand in bezit en nog geen spijt gehad van onze aankoop. Hij is lekker klein en makkelijk mee te nemen naar opa en oma. Bereik is voor ons voldoende (we wonen op een boerderij van 500m²), vooral snachts is het fijn dat hij is een soort "slaapstand" valt waardoor het scherm alleen aanspringt bij geluid. Beeldkwaliteit is natuurlijk minder dan een gemiddelde mobiele telefoon, maar de kleine is voor ons goed zichtbaar. Verder hebben we er 2 extra cameraatjes bij gekocht die je allemaal tegelijkertijd op 1 scherm kunt bekijken, super leuk! We waren lang op zoek naar een goede babyfoon (hiervoor luvion gehad wat ons niet beviel) en gelukkig eindelijk een goede gevonden.

Bas51467 02-04-2011
Geschreven voor: Naeev Babyfoon met camera

Beeldkwaliteit is erg slecht. Blokkerig en schokkend beeld, zowel bij dag als nacht.
Bij geluid aan is er continue een gepiep hoorbaar. Erg irritant en is ook zonder draadloos internet aanwezig!
De camera kan niet uit zich zelf blijven staan op z'n voetje als je de camera naar beneden richt. Dus bv vanaf een kast het bedje in. Je moet de camera dus altijd vastzetten met schroeven of tape. Niet handig als je de babyfoon ook mee wil nemen op vakantie/logeren.
Deze babyfoon verder uitgekozen omdat hij er degelijker uitzag dan de luvion die we hiervoor hadden, maar de naeeve voelt nog plasticer/goedkoper aan.
De Naeeve gaat per ommegaande retour en we gaan de nieuwe luvion maar eens proberen.